tirsdag 11. januar 2011

pho.. trening tar på :)

Idag er det tirsdag og jeg har fri. Stod opp tidlig fordi jeg skulle til ortoped. Jeg skal få såler. Noe jeg håper vil avlaste knærne mine littegrann.
Nå er det jo januar, men ute så får man til tider litt vår følse. Det er pluss grader, det regner så vidt og når sola titter frem må man passe på så man ikke blir lurt.. Det er fortsatt vinter..
Dette været gjør at bakken er full av slafs og vanndammer. Så det fristet lite å jogge idag. Men turer er det blitt. En lang og noen korte.

Så istedet er det blitt inne trening. Situps blir det tatt en del av og tapre forsøk på push up. Vet fortsatt ikke helt hvordan man skal ta de, men trening er trening :P hehe..
Så ble det en halvtime på steppemaskinen og jeg var flink og brukte de armtreningene også.. 30 min er egentlig ganske lenge på den maskina fant jeg ut. Riktig slitsomt var det!!!

Etter en god dusj og litt hvile bærer nå turen over til Anne. Gleder meg :)

1 kommentar: