lørdag 5. mars 2011

Vel overstått ;)

Da har vi konkurrert for første gang!!
Jeg må si at jeg var driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit nervøs hele tiden i dag. Er glad jeg var nr 2 i ringen (var en som fikk sniki seg forran meg)
Er alt i alt veldig fornøyd. Resultatet kunne vært mye bedre, men til å være første gang og til at jeg hadde SÅ mye nerver, så syns jeg Tequilla gjorde en kjempe jobb.
Lineføringa har vel aldri vært værre, men etter tilskuerne å bedømme, så kan jeg helt og holdent takke min egen "tur" gange for dette :P tihi.
Fellesdekken 0 vi på. Hun lå lenge, så satte hun seg opp og jeg tenkte "yes, hun satte seg". Men så fikk hun for seg at det var jo feil, så da la hun seg igjen. Og når hun da ikke fikk noen bekreftelse på at det var riktig så kom hun like gjerne til meg :p Så det at hun syns det var ufattelig kjedelig å bli der borte sååå lenge. Så dette må vi trene masse på.
Inkallingen startet super bra, men endte med at hun snuste på en hund i bur rett bak meg  :-o
Ja, legger vel ut filmen når jeg får den, men her er i alle fall resultatet.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått dag på "banen" :)

    SvarSlett
  2. Hilsen maylinn:)

    SvarSlett
  3. Så gøy! Vi planlegger å starte LP1 i høst, men jeg gruer meg veldig...

    SvarSlett
  4. Det er morro, så prøv å ikke grue deg ;) Hvor skal du starte?

    SvarSlett