fredag 4. mars 2011

Dagen før dagen

Ja, i dag er dagen før dagen! Og jeg må si at følsen er tvilende. Ikke fordi jeg tror det kommer til å gå dritt. men fordi jeg ikke gruer meg eller stresser eller noe... Eller, joda jeg stresser ganske mye, men jeg stresser mest over hvor lite jeg gruer meg og hvor lite jeg har planlagt!!!
I går stresset jeg en del mer, da stresset jeg med hvordan jeg skulle løse dagen i dag.. Og den har jeg løst på følgene måte.
Jeg stod opp, satte bolledeig, gikk tur med Tequilla, rullet ut bolledeig, tok en dekk og bli på 3 min, stekte boller, så på tv og spiste boller, lekte med hunden, dro og ordnet vaksinsjonskort, kjøpte lever, dro hjem og sov på sofaen, lekte med hunden, gikk tur med hunden, dro på jobb, kom hjem fra jobb, luftet hunden, satte meg i sofaen, pratet i tlf med Lene mens jeg tok en øl. Og nå blogger jeg ;)

Planen for i mogen er; stå opp kjempe tidlig, koke lever, lufte hund, pakke bil (startnr, vaksinasjonskort, bur, stol, lever bånd.), resie, leke med hunden, sette hunden i buret. OFF, nå kjenner jeg at jeg gruer meg!!!

Nå er dagen før dagen straks over. bare 45 min igjen til det er den STORE dagen!!
Ønsk oss lykke til, tror det trengs :P hehe

1 kommentar: