onsdag 24. april 2013

Koser meg som overaktiv! :)

Da nærmer helgen seg med stortskritt. Og jeg jobber på spreng for å rekke alt jeg må rekke denne uken. Uken skal inneholde en grei dose jobb, litt skolearbeid, en smule "trene seg selv trening", en mye større en vanlig dose trening (siste innspurt), premiejakt og underholdningsbidragene skal ordnes.
Det er nemlig Vestfoldsamlinga i Nrh denne helgen. Jeg skal prøve meg på apellen med Molly.
Noe som innebærer at vi burde vært mye flinkere på mange ting.
Apellen inneholder:
*tilgjengelighet
*fri ved fot
*fellesdekk i 5 min med skjult fører.
*apportering av 2 fremmede gjenstander. (kan være hva som helst bortsett fra tre og metall)
*inkalling av løs hund

Den eneste øvelsen jeg er 99% sikker på er inkalling av løs hund ;)

I tillegg til å trene på spreng til denne testen sitter jeg da i "underholdningskomiteen." Og det skal sies at man bruker hodet en del for å lage noe som kan være kult for alle. Når ideen er i boks er det bare det praktiske igjen som må ordnes. Og denne gang innebærer det en del skriving for min del...
Det andre komiteen (som kun består av Silje og meg) har bestemt seg for å bidra med er premier. Så nå har vi vært på tiggerunde etter sponsorer. Foreløpig har vi vært så heldige at Rimi, Prix, Krizo og BorgenMølla alle har stilt med noe stas hver. I morgen skal jeg videre på jakt etter premier, slik at vi har noe folk er villig til å sloss for, og at vi har nok til alle ;)
Jeg må jo si at jeg syns det er flott at nærmiljøet ønsker å stille opp for en så bra og viktig organisasjon!!!

Jeg gleder meg utrolig mye til helga, og jeg håper virkelig deltakerene vil sette like stor pris på "underholdningsbidraget" som det jeg kommer til å gjøre ;)

I tillegg gleder meg meg masse til en hel helg full av trening!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar