fredag 9. september 2011

hundenavn..

Jeg merker at jeg trenger en navn til valpen min. Syns det er vanskelig å føle at jeg skal få en valp når jeg bare har "valpen" eller "hunden" å forhålde meg til....
For meg har det jo lenge vært at jeg skal ha en Molly. Min Molly. Men nå er det jo en hannhund jeg skal ha, så den kan ikke hete Molly :P

Heldigvis har jeg mange som hjelper meg med forslag, og her er noen av dem;
Tintin
Kompis
Ravn
Rask
Maistro
Link
Gismo
Kvass
Tempo
Goliat
Torden
Ivrig
Kaizer
Will
Ask
Aragon
Lillegutt
Jack
Terkel

Forløpig føler jeg litt på Ravn, men jeg får ikke slått meg helt til ro med det pga Marion Ravn...
dette syns jeg er kjempe vanskelig!!!!
Enda godt det meste av annen valpeplanlegging er i boks, så jeg ikke har så mye jeg må tenke på før den kommer i hus... :D

2 kommentarer:

  1. Ikke ta Terkel! Da kommer jeg bare til å tenke på terkel i knipe, og det er ikke bra.
    Jeg likte Kaizer og Aragon jeg :)

    SvarSlett
  2. Eg stæmmar på Kaizer. Syns åg at Sparta e tøft.

    SvarSlett