mandag 5. september 2011

døgnet på hodet

Ja. da er jeg ferdig med 3 nattevakter. Det har egentlig vært veldig greit. Er litt gøy å få prøve seg på noe nytt. Og ettersom jeg bor i Drammen og jobber i Stokke syns jeg det er veldig greit å jobbe litt lange vakter når jeg først skal på jobb. 10 er litt bedre en 5 :P
Det eneste som er litt kjipt er at det blir litt lite tid til hunden disse dagene. :(
Heldigvis har jeg slik en kjæreste som også syns hund er litt gøy, så på vei hjem i morges fortalte han på tlf at han hadde trent litt søk med Tequilla hjemme. Hehe. Han var litt frustrert også da, for min hund gjorde det ikke helt på samme måte som hans hunder har pleid å gjøre det. Han vil gjerne at hun skal sette seg og markere godisen hun finner ved å se på stedet det er gjemt. haha, da har han en utfordring, for min hun er vant til å finne ting og spise det ettersom hun finner det. Og om det ikke er mulig, så er jo alltid kontakt en fin ting :P Det andre han hadde prøvd var å lære henne og lukte på det han skulle gjemme, men det syns Tequilla var tull, for har du godis i hånden skal det jo spises, og lukker du hånden så, ja, da er det jo kontakt vi trener :P Lukte på er bare tull syns henne. Så da hadde han heller prøvd seg på "hvilken hånd", hvor han igjen ville at Tequilla skulle markere hvilken hånd godisen var på. Han tok en godis i hånden, la begge hendene på gulvet og sa søk. Tequilla dekken ved en tilfeldig hånd, luktet litt på den og så på han. Richard åpnet hånden, men der var det jo ikke noe godis, så Tequilla holdt bare kontakten hun, for den skal jo ikke vike før det kommer et hversågod når den andre hånden blir åpnet :P hehe. Jaja, da har Richard litt å bryne seg på, og Tequilla har noe å gjøre :P Hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar