onsdag 7. september 2011

6 mnd med min kjære Richard

I dag har jeg og Richard vært sammen i 6 mnd. :) Og det hele skulle ferires med å spise ute og å gå på kino. Men min kjære har vært litt mystefistisk i det siste og i dag fant jeg ut av hvorfor. Han sa han skulle ut å hente kino bilettene, men når han kom tilbake hadde han med seg en rose og en konvolutt som var merket med et 1 tall med en ring rundt.
i kortwt stod det (jeg siterer bare gåten/oppgaven): Finn en butikk på gullskogen senter på 7 bokstaver som starter med E... oppsøk betjeningen og presanter deg....


Jaja, sa da tok jeg med meg blomsten og reiste din. Det var 2 butikker på E med 7 bokstaver. Eva klær og Erotica. Så da gjettet jeg på Erotica :P Hehe. Når jeg kom dit fikk jeg beskjed om å plukke meg ut masasje olje til 200 kr :D Når dette var gjort fikk jeg utlevert en ny rose og et nytt kort...
Der stod det: Neste stoppested er under samme tak... Midt mellom fiskestenger og bananer..
De lo godt bak disken og vi kom frem til at det mptte være butikken mellom xxl og meny :P
Så da tok jeg med meg 2 roser og masasje oljen til en sjokolade butikk.
Her fikk jeg beskjed om å velge ut 10 små sjokolader, eller 5 store, eller så kunne jeg blande litt :P Så etter mye om og men og frem og tilbake hadde jeg plukket ut 5 sjokolader.
Også bak denne disken var en rose og et kort. I kort nr 3 stod det: Ut i bilen snuppa! "i gull og grønneskoger finnes det en gård" .....
Så da reiste jeg til gullskogen gård, der Richard og Tequilla stod og ventet på meg. Jeg trodde at dette var siste stoppested, men den gang ei. Her fikk jeg nok en rose og et nytt kort...
kort nr 4 :For å være i drammen kan dette forveksles med et paradis.... Men drammen har enda et paradis. Der finner du din neste ledetråd.

Nå skal det sies at jeg ikke syns noen ting i drammen er et paradis, så dette kunne bare være et sted. Nemlig issjappa som heter paradis.
Jeg reiste dit, og en stakkar bak disken smilte bredt når jeg kom. Han pratet godt gebrokkent norsk, men han fikk stotret frem at jeg kunne velge 3 isslag som han skulle putte i en boks :P
Når dette var gjort ventet enda en rose og et kort.
kort 5: " rykk frem til start"
Da tok jeg med meg mine 5 roser, 5 kort, masasjeolje, sjokolade og is og reiste hjem til min fantastiske mann :D
Og jaggu hadde han enda en rose. 1 for hver mnd fikk jeg beskjed om..




Så var det ut å spise på vertshuset stallen , som hadde meget god biff, etterfulgt av " det er aldri for sent Larry Crowne". En fantastik hyggelig dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar