søndag 8. september 2013

God morgen!!

Speedy er tilbake!!!
Etter en ny runde med nattevakter er dagen kommet for å snu døgnet tilbake igjen!
2 redbuller har gått ned på høykant siden kl 0600 og jeg er klar for hva nå enn denne dagen vil bringe.
Akkuratt nå står musikken på full guffe mens jeg synger av full hals. :)
Neste på tapeten er en skogstur med dogsa før jeg vurderer å gjøre noe i huset.. Burde egentlig reise på NRH trening, men tror jeg skal prioritere hus og skolearbeid. Har litt lesing og gjøre samt en oppgave som skal leveres. Senere i dag gleder jeg meg til en hyggelig kveld hos min kjære Hanne :)

Det er noen fordeler med å bo i et uferdig hus. Man blir stadig invitert på middag :D :D
På fredag var det deilig taco hos Silje. Kvelden ble noe amputert da jeg var hyggelig å stilte opp på jobben 1 1/2 time før tiden.
Idag får jeg middag hos Hanne. :) Håper jeg får lurt henne med på en tur også ;)

Det er egentlig litt artig å jobbe natta i helga, for sånn mellom 03 og 05 er det mange som kommer hjem fra fylla og logger seg på facebook. Da kan man prate med disse menneskene. Noen man ikke har prata med på leeeeeeenge (les mange år) og andre man prater med ofte. Men fyllaprat kan fort være underholdene :)
Jeg er også så heldig at jeg kjenner en del andre som jobber natta også, som jeg kan plage til og underholde meg når det er stille på jobb :P hihi.

Jaja. HA en STRÅLENDE dag folkens! Speedy Helene må sette igang! :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar