onsdag 11. september 2013

Adoptert!!!!!!

Når man har litt god tid, ingen TV, lite internett og lite lys, så er det begrenset hva man ar mulighet til å gjøre. Så i går satt jeg å kikket på bilder på facebook.
Dette er en tanke som har slått meg før, av mer oppførselsrelaterte grunner, men når jeg tittet på bildene av mine søstre ble det ikke lenger noen tvil. Jeg må være adoptert!

Når jeg legger meg om kvelden er håret mitt litt rufsete. Når jeg står opp om morningen er håret mitt en gigantisk knute. Det ser egentlig ut som katten har tygd på det, svelget det, kastet det opp igjen for så å lime det tilbake på hodet mitt...
Når jeg kommer ut av dusjen, etter å ha brukt 2* shampo og balsam, så er ikke håret mitt silkemykt. Neida. Da er det fult av masse små knuter som ryker når jeg tvinger børsten gjennom.

Frisørene sier alltid til meg at håret mitt er så slitt, og at jeg trenger hårkur. Og hver gang kjøper jeg hårkur og det hjelper ingen ting... Og jeg tror ikke det er slitt fordi det mangler proteiner... Jeg tror det er slitt fordi jeg er nødt til å karve ulla hver dag!!!
Når halvparten av håret detter av når jeg børster det så er det ikke så rart at det blir slitt.. Og nei, det er ikke sånn at det blir tynnere, for det detter jo ikke av fra rota. De ryker jo på midten!!

Men i allefall, poenget her var jo min mistanke om at jeg er adoptert. Og håret er den siste brikken.
Vi er 5 barn, deriblant 4 jenter.. Og jeg er den eneste som har hår som ser slik ut...
 (Dette er ikke så ille, for det er tatt midt på dagen, altså etter det er børstet)

Heidi har tynnere og rettere hår..
( her har hun tilogmed busta det til litt med vilje)

Hege har tynnere og rettere hår..
(Hege er den i midten)

Henriette har også tynnere og rettere hår...



Da Henning er gutt og har kort hår er det vanskelig å vite om det ville vært rett eller ei.. Men jeg er ganske så sikker på at det ville vært rett..

I tillegg til fyldigheten og rettheten skal det sies at jeg er den eneste med mørkt hår... 
Henriette ønsker bare få meg til å føle meg som en del av familien, så hun sympatifarger håret sånn en gang i året...

Så som dere ser, jeg er garantert!!!!!! fra andre foreldre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar