onsdag 17. april 2013

En dag for bare, bare meg.

I dag har dagen bare vært min.
Jeg startet med en veldig kort arbeidsøkt i barnehagen. Var ferdig kvart på 1 og dro da rett på trening. I dag var min aller første onklie trening, og jeg må si at det var deilig. Den følsen av at jeg bruker litt tid bare på meg var ganske befriende. Det var ikke for hundene eller for noen andre, kun for meg. Det å kjenne at man presser de musklene man ikke har er egentlig ganske deilig. Følsen av at melkesyra sprer seg og at du må gi alt du makter for å klare de siste løftene i hver serie er egentlig overraskende godt!
Etter endt trening dro jeg hjem og luftet Tequilla og Jakko. Vi koste oss i et hyggelig tempo i skogen. Vi søkte etter kongler og små pinner og hadde det egentlig ganske fortreffelig.
Etterpå bar det ut med Molly. Vi møtte Brita og Happy ved borgen og derifra dro vi til skogs. Det ble en fin tur med avsluttende apporteringstrening og fellesdekk!

Nå sitter jeg i sofaen med bena på bordet og ser på tv!

Fantastisk altså. Jeg gleder meg til flere slike dager!!! :D :D :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar