torsdag 29. desember 2011

Forallergi???

I dag har jeg vært med Tequilla til fastlegen hennes. Hun har nemlig fått tilbae utslettet på halen... hun har også blirr hoven rundt øynene og mistet litt pels der. Dyrlegen påpekte også røhet mellom tærne...
Så dommen falt som mulig forallergi.!!!!!

Men det jeg syns er rart er at forrige gang hun hadde det gikk hun fullt på tørrfor, nå får hun bare v&h og rått.
Vet.assistenten(?) lurte på om jeg burde starte på spesialfor, men dyrlegen sa at jeg kunne vente med det...
Så da spurte jeg denne assistenten hva som var annerledes i spesialforet. Og jeg fikk da til svar at karbohydrater og proteiner er kappen ned til så smått at kroppen ikke gjennskjenner det. Dette var et for man skulle gå på i 8 uker for så å bruke elimineringsmetoden.
Men jeg tar min egen vri. Nå kjører jeg bare v&h til hun er frisk, så kjører jeg på kalkun et par uker (for det har jeg mye av) og ser om det kommer tilbake. Om det går bra prøver jeg noe nytt..
Håper bare hun ikke reagerer på v&h, men det er jo stor fare for det også ettersom den inneholder så mye forrskjellig...
Jeg liker jo å gi Tequilla fiskehode, men jeg tror ikke jeg kan fore henne på det i 2 uker får å se om hun tåler det, for da blir det jo fort litt mye fisk :P
Men vi får ta det som det kommer, så håper jeg det blir bra snart!!

Tequilla fikk et fiskehode til frokost i dag. Men jeg merket forrige gang at det ikke var noe hun burde spise inne :P



det som var litt morro var at vi veldig snart fikk litt besøk :P


måkene kom nesten med en gang tequilla begynte å spise :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar