fredag 8. april 2011

1 april, min 25 bursdag ;)

1 april 2011 ble jeg 25 år. Som alltid gledet jeg meg veldig til denne dagen, men akkuratt i år ble den litt annerledes enn hva jeg er vant til. Jeg visste nemlig ikke hva jeg skulle!!!
1 april var på en fredag, så det første jeg gjorde var å dra på jobben. På pause rommet ventet ikke noe mindre enn min favoritt: hjemmelaget DAIMISKAKE!! Tusen takk Tove, for at du laget denne til meg. :)
Deilig var den.
Når arbeidsdagen var over dro jeg hjem, dusjet, skiftet tok med hunden og reiste til Drammen.
Der ventet Richard på meg og i gangen møtte dette meg:

Så dro vi til Oslo for å levere Tequilla. Henriette stilte opp som alltid og var hundevakt ;)
Vi kjørte da inn i oslo og lette etter en adresse som jeg aldri har vært på. (selvom jeg er oppvokst i oslo).
Vel fremme fikk jeg en opplevelse jeg aldri hadde tenkt at jeg kom til å bli med på:



Etter en flott tur i Oslo reptilpark dro vi til en resturant som heter Dinner.
Der fikk jeg servert vårruller,Snacks Deluxe og crispy duck ;)

En fantastisk dag altså!!!!
Tusen takk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar