lørdag 19. mars 2011

liten oppdatering..??

Jeg må si at det er mye jeg egentlig har lyst å blogge om, men jeg vet ikke hvor jeg skal starte!
Akkurat nå sitter jeg i sofaen med en sliten Tequilla i armkroken. Vi har ikke fulgt våre rutiner i det siste og det merkes, både for meg og henne. Det er så lett å glemme hvor "slitsomt" det er for hunden min å håndtere forandring. Bare det å sove borte, bli kjent med nye mennesker og å gå tur nye steder. Det hjelper nok ikke så mye at jeg går rundt i halvsvime heller. En kombinasjon av ekstremt lite søvn og en hel del andre ting gjør at jeg ikke er helt på plass. :P

I dag har vi fått trent litt igjen. Er blitt en stund siden siste "organiserte" trening og jeg merket at jeg er ute av trening... Må planlegge bedre i morgen!!!!
Er morro å få trene litt med Lene igjen også. Eller, vi trena jo egentlig ikke sammen sammen, men hun var rett i nærheten, bare på en annen gruppe ;)
Så nå kan vi trene sammen mot et felles mål, og det liker jeg ;) Slipper jeg å fortelle henne etter hver trening hvor bra det har vært. Kan hun få lov å oppleve det selv ;)

Det merkes at våren er i anmarsj (eller allerede i gang). Sola er på vei opp når jeg står opp og den er å skimte på himmelen lenger og lenger ut på ettermiddagen. Dette gir mer overskudd og flere "lyster". Det er så mye enklere å ta på seg skoa å gå en god tur, eller å reise på besøk, eller trene hund, eller ja.. hmm. det meste egentlig ;)

Nå driver jeg å pønsker på hva jeg skal lage å spise, har vært så heldig at jeg har fått servert en del god mat i det siste, så nå merker jeg at min wok og andre simple middager ikke frister :P hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar