mandag 14. mars 2011

Syk...

Off. Da er jeg blitt syk! Halsen er hoven, jeg fryser, hode er tett og snørra renner :( Håper det går over fort. Må i hvertfall bli mye bedre til onsdag, for da skal jeg på hyggelig besøk :D Og om jeg tror riktig så får jeg servert god mat også, og da er det kjekt om smaksløkene er inntakte og velfungerende. ;)

Tror Tequilla vil at jeg skal bli frisk også, for hun blir sengeliggende ( i sofaen :P) sammen med meg når jeg er syk. Det blir minimalt med aktivitet, og det virker som hun syns det er super kjipt. Får når hun tilbyr seg både fot og dekk mens jeg henter matskåla, så er hun ivrig. Som regel så tilbyr hun bare sitt og sikkel :p hehe. Og om jeg krever noe mer, så koker det over og ender med vill bjeffing. Men i dag var det lineføring med full kontakt og en pang dekk når jeg sa det. "foten" tilbydde hun helt på egenhånd : ) Så får dra på fotballbanen og trene så fort jeg er i form igjen!!
Jeg har en del ting jeg ønsker å trene på nemlig. Har blitt enda flinkerere til å planlegge treningene. Og nå skal vi jo konkurerre igjen i slutten av april, så er greit å få ting litt bedre innen den tid :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar