lørdag 12. februar 2011

Husmoren i meg sniker seg frem..

Når jeg våknet i dag lurte jeg litt på om jeg skulle slafen først og være effektiv etterpå. Men heldigvis kjenner jeg meg selv for godt til det, så jeg startet dagen med å rydde. Så var det å vaske opp, så var det å støvsuge.. Solen skinner inn gjennom vinduene (som tydelig må vaskes, men det får bli senere) så jeg kledde på meg god tur klær og tok Tequilla i selen og trasket ut.
Litt skuffende var det at da jeg kom hjem etter noe jeg trodde var en laaaang fin runde, så hadde jeg bare gått 1 time :o Men da gadde jeg liksom ikke gå en runde til, det får bli senere i dag.
Vel inne og skiftet til litt mer behagelig daffeklær, så var det tid for litt gulvvask. Og jaggu har jeg baka en brownie kake også :P hehe.
Så når kvelden kommer, gjestene er vel på plass og lasagnen er servert, ja da kan jeg nyte vinen med god samvittighet.
Gleder meg altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar