søndag 13. februar 2011

En fantastisk dag!!!

Egentlig skulle dette inlegget bare handle om den fantastiske ski turen vi har vært på.. Men så, når jeg kom meg hjem så ble dagen tatt til enda nye høyder.
Må si at den følsen jeg nå har inni meg er ubeskrivelig...
Jeg får nemlig lov av huseier å få en hund til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så nå starter letingen av min Molly!!!!
Jeg er så lykkelig.
Først dro jeg til Heidi får å gå på ski. Lene ble også med, vi kledde på oss godt med klær og tok med oss hvert vårt dyr ut til ski løypa. Kan tenke meg vi var litt av et syn der vi gikk langs veien med skiene i hånda og hunden trekkende forran :P
Når vi da kom oss ut i løypa ble det først litt frem og tilbake i forhold til at Tequilla gikk med potesokker som stadig datt av:P Etter mye om og men strammet jeg det jeg kunne stramme og vi var klare for action!
Hadde skiene sklidd litt av seg selv tror jeg det kunne godt unna. Det var kjempe gøy og det gikk veldig bra.
Først gikk Heidi og Jakko, så jeg og Tequilla og bakerst kom Lene og Oleo.
Knall gøy var det. Turen tok ca 1 1/2 time. Dette ga virkelig mer smak altså.
Så om ikke det blir nye ski i år så blir det vaffal nye ski neste vinter sesong.
Og tenk... Da kan jeg ha to spann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





 




(hmm, får ikke til å plassere bildene slik jeg vil )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar