torsdag 10. mars 2016

En drøm blir til virkelighet!


I mange år har jeg fantasert om å drive eget firma. Starte for meg selv og se drømmen bli til virkelighet. Se hvor stor man kan bli. Kjenne i egne hender at det du brenner for kan bli til nytte og glede for andre.
Nå skjer det endelig!
Marie bar på samme drømmen, og vi tok sats og hoppet inn med begge bena!

Springvill hundesenter er straks klar til lansering :D





Vi har en visjon om å kunne tilby noe til de fleste.
Vi har et mål om å hele tiden holde oss oppdatert og aktive.
Vi har et ønske om å formidle til folk hvor gøy og enkelt det kan være å ha hund, og å trene hund.


Det er overraskende hvor mye jobb som ligger bak å starte noe slikt, og vi har jobbet lenge i kulissene for å få alt på plass.
Vi er heldige fordi vi har mange som heier på oss, og som har hjulpet oss masse på vei. Vi setter utrolig stor pris på det!

Jeg gleder meg så sinnsykt til kickoff i Mai hvor vi har fått både Tobias Gustavsson fra SWDI og Siv Svendsen til å komme å holde kurs for oss.
I tillegg starter vi med Valpekurs, Grunnkurs og Aktiviseringskurs :D

Foreløpig ligger kursene bare ute som arrangementer på vår facebook gruppe, men nå er hjemmesiden så nærme klar at jeg tør å nevne den her også.
Jeg er som et barn på julaften. Sitter å teller timer, minutter og sekunder på at hjemmesiden skal bli lansert.
Det kribler i magen hver gang det har vært aktivitet på facebooksiden vår. :P
Mye morro og spenning følger i tiden fremover, og jeg klarer ikke gjøre annet enn å glede meg :D :D :D






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar