tirsdag 9. februar 2016

Når man trodde at kontordagene skulle bli skikkelig koselige.....

Det er ikke bare oss mennesker som blir "våryre" når sola titter frem. Kalisi tilbringer hvert ledige minutt ute i sola, og jeg merker at det begynner å bli vrient å holde Molly i ro.
Det er ikke lenger nok for henne å bare ligge på sofaen og få litt kos. Når vi er ute for å lufte bittelitt, ser det ut som hun har lyst til å eksplodere.
Jeg er sikker på at hun hadde sprunget i evigheter om jeg hadde latt henne. Det ser ut som hun igjen har lagt alle smerter til side og behovet for å leve livet fult ut er tilbake.
Min fantasi om at hun kan ligge ved siden av meg i sofaen mens jeg jobber med Springvill Hundesenter sine kurs ble liksom ikke helt reel..



Hun er mer opptatt av å stirre på meg egentlig...

 





Så nå håper vi dagenen går fort, slik at trening og tur kan komme tilbake i hverdagen hennes :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar