fredag 21. mars 2014

Inspirasjon

Noen ganger i løpet av livet møter man nye mennesker. Og noen ganger møter man disse menneskene igjen.. og igjen... og igjen...
Noen ganger er det mennesker som irriterer deg. Noen ganger mennesker som underholder deg, men best av alt er de som inspirerer deg :)

Min treningspartner på hundefronten har en ung border collie. Og det fins ikke noe mer irriterende enn en treningspartner som har en ung Border som kan mer enn din "voksne" Malle...
Når det kommer til lydighetsøvelser velger jeg å late som jeg ikke vet hva det er, men når det kommer til triks så lar jeg meg inspirere.

 JEG VIL OGSÅ!!

Sara: "Jeg bare lå på magen med en godbit på ryggen"....
Jeg: sånn???


Jeg: Jeg tror ikke hunden min skjønner noe... Jeg skjønner ikke noe.. 
Sara: Hmm. Prøv igjen...
Jeg: Noe i denne duren???


Molly : Var det dette du mente???? Herrigud, hvorfor gjøre det så vanskelig?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar