fredag 2. desember 2011

Baking av Hundekjeks ;)


Ja, da har jeg også fått prøve meg som hundekokk. Endelig ;)
Vi har fått inn Betty Miller`s Hundekjeks i butikken, og noen var jo nødt til å prøvebake. Og det ble meg :D

Jeg tok med meg Betty Miller`s Herb and veg cookies hjem og satte igang.



I oppskriften sto det 1 dl vann og 0,3 dl olje. Dette syns jeg var knapt så jeg puttet oppi nesten en hel dl til.. Syns alikevel den ble litt "tørr" med tanke på at det stod i oppskriften at det skulle bli som en cupcake deig....

Det å rulle ut deigen og trykke ut bitene gikk veldig bra. I esken følger det med en kakeform formet som et ben, men når man kjøper esken får man med seg en kakeboks og noen flere former. ;)

Slik så de ut i ovene. De så ganske like ut når de kom ut. Litt mer gyllende kanskje..
Jeg glemte selvfølgelig å ta bilde når de var ferdige :P
Tequilla syntes ikke dette var så spennende siden det luktet mest krydder (??) Men de falt godt i smak når hun fikk teste dem ;)

Betty Miller`s fins også med sjokolade og oste smak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar