tirsdag 12. april 2011

Trening på Ekeberg med de Bremseløse :D

I går fikk jeg med meg Lene og Oleo inn til oslo for å trene litt hund på Ekeberg. Det var ikke rent tilfeldig at jeg valgte denne dagen og reise dit på :P Der skulle det nemlig være en hel del Bremseløse(brakeless) hunder.
Når vi nærmet oss merket jeg at stressnivået og iveren i meg blomstret opp og jeg gledet meg som en liten unge!!!
Jeg kan ikke si at jeg vil ha en malle noe mindre nå!!! Herlighet for en fantastisk gjeng med hunder!!!! (vet det blir mange utropstegn her nå altså, men jeg er ivrig!!!!!)






Det som også var utrolig morro var at Tequilla oppførte seg helt eksemplarisk. Ikke noe "jakt", kun full fokus og faktisk ganske ivrig i trening. Hadde noen knallbra lineføring og fantastiske innkallinger. SUPER fornøyd med hunden min nå gitt.
Var som om hun kjente seg igjen da, og at dette var et trygt sted for henne. Vi gikk jo tross alt masse tur her når hun var liten. (før hun begynte å se på andre hunder som mat :P)

Gleder meg til fortsettelsen altså.. *drømme,drømme,drømme*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar