fredag 4. februar 2011

fredagens morsomme :)

To kompiser var ute og luftet hundene sine en lørdagskveld. Den ene hadde en Labrador, og den andre en Chihuahua. Det var varmt, og strupene til karene ble etterhvert svært så tørre. Da de rundet et hjørne fikk de se en bar. Fyren med Labradoren sa til kompisen:

-"La oss gå inn der og ta oss noen halvlitere!". -"Ja, det hadde vært fristende, men vi kommer jo ikke inn der med hundene.." . -"Ingen fare. Bare gjør som jeg," sa retriever-eieren. Tok på seg et par solbriller, og strena mot døra. Han ble selvfølgelig stoppa. "Du kommer ikke inn her med hunden", var den klare beskjeden. -"Jammen, det er førerhunden min skjønner du." Fyren slapp selvfølgelig inn. Så var det kompisens tur. På med brillene, og mot døra. -"Du kommer ikke inn her med hunden!" -"Men jeg er blind, og det er førerhunden min".. -"En chihuahua? Som førerhund?" -"Chihuahua??? Faen, har de gitt meg en chihuahua.."

1 kommentar: