søndag 14. juni 2015

Debut i kl 2

Denne helgen tok jeg mot til meg å startet kl 2 med Molly.
Jeg meldte meg på lenge før jeg følte at vi kunne noe som helst, men med 3 uker intensiv trening så har mye kommet på plass.
Vi er ikke rutinerte enda, og jeg har konkuransenerver til tusen. Det føles egentlig som om sommerfuglene i magen kommer til å lage et helvete begge veier samtidig som jeg mister følsen i armene og bena er som gelè. 
Heldigvis er Molly helt fantastisk når det kommer til å håndtere mine nerver, så man kan nesten ikke merke på henne at de er der.

Før helga tenkte jeg det var 2 ting det var 50 % sjans for at vi fikk 0 på.
Det var FVF og avstand. Molly har nemlig tendensen til å ta litt av når dommeren komanderer meg rundt (noe som syns godt på filmen fra dag 1) og avstand har vi egentlig bare aldri helt fått til...???

Det er strengt tatt ikke noe vits i å si så mye mer.. Den som ønsker kan heller snurre film.. ;)



Dag 1





Dag 2




Det ble en 4plass på lørdag og en 3.plass på søndag. Ingen opprykk, men jeg er fornøyd alikevel :D :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar