søndag 23. februar 2014

Hvordan skværer man opp med Frk Karma egentlig???

Jeg vet av tidligere erfaringer at det man fokuserer på blir det mer av. Så i det siste føler jeg at jeg har hatt et bra fokus. Jeg har prøvd så godt jeg kan å gripe dagen når den kommer og gjøre som best mulig ut av den. Jeg har vært på godt humør, og jeg har prøvd å ikke slenge drit :P
Jeg har tatt utfordringer på strak arm, og stilt opp der det trengs når det trengs.
Men jeg må innrømme at i dag lurer jeg på hva i all verden jeg har gjort mot Frk. Karma som slenger alt dette min vei...
Jada, jada. Jeg har hørt både at "det som ikke dreper deg gjør deg sterkere", og at "det er problemer og utfordringer som gir utvikling". Men fanken da. Hvor sterk og utviklet trenger jeg egentlig å bli????
Alt skjer med en mening hører jeg støtt, men her jeg sitter med 39,8 i feber, masse snørr, hodepine, vondt i tenna og stor søvnmangel, har jeg veldig vanskelig for å skjønne hvorfor septikktanken skulle bli full akkuratt i dag... Jeg forstår ikke hvorfor Frk. Karma ønsker å la meg måtte rive ned en vegg for å sjekke hvorfor vannet renner ut i gjesterommet i stedet for å bare fylle seg opp i doen akkuratt i dag..

Så nå lurer jeg på om det fins et sted jeg kan ofre noe, eller levere gaver eller sette blomster for å gjøre Frk. Karma glad?

Jeg håpet liksom vi var ajour når jeg "knuste" halve den nyinnkjøpte bilen min jeg... men der tok jeg visst feil...

. Men men, to kan leke denne leken, så BRING IT ON Frk. Karma, så skal du få svar ;) Positivetet skal bare ose fra nå av!!!!!!!!!!! 



 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar