fredag 31. januar 2014

Jippi, endelig frihelg!!! :D

Når jeg gikk av vakt idag tidlig gledet jeg meg til jeg skulle stå opp. Jeg visste at når jeg våknet i dag ville det være fredag og fri. Jeg har faktisk fri hele helga :D
Huset nærmer seg innflytningsklart, det er kun litt maling som gjenstår, og planen er å gjøre det i løpet av helgen.

Når jeg sto opp var jeg super klar, jeg dro og kjøpte et par småting jeg trengte og når jeg kom hjem gikk jeg en tur med hundene, så skulle jeg bare titte litt på face før jeg satte igang...

Så flyttet jeg pc'en ned, satte på musikk og kjente at jeg var litt sulten.. Så da lagde jeg meg en super digg fredagsmiddag.
 Ja, det er joikaboller som spises med skje rett fra kjelen.

Nå er kl 20.47 og jeg lurer litt på hva man bruker en fredagskveld til...


Jeg vet at jeg kan male, alt står nemlig klart...

Men i stedet sitter jeg på kjøkkenbenken og spiser joikaboller og tar selfies..

Tequilla mener at vi trenger en sofa...


 Molly lurer på om det er plass til en til...


Og jeg lurer på om jeg burde drikke litt vin... :D


Ha en super fredag folkens :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar