torsdag 12. desember 2013

Jeg har ikke strøket, eller feilet, eller tapt!!! :P

Dere der ute vil sikkert bare si at jeg takler nederlag veldig dårlig. Altså en dårlig taper. Og ja det er faktsik sant. MEN denne gangen føler jeg ikke at jeg har tapt, eller strøket, eller feilet eller noe som helst.
Min facebookfri er fortsatt i gang, jeg bare hadde et lite "setback"....

Det har seg nemlig slik at gulvet på badet mitt ENDELIG er blitt lagt (noe jeg har ventet på i en evighet), og nå ønsker jeg hjelp til å få opp platene som skal på veggen på badet.
Han som skulle hjelpe meg har detti ned fra et tak og ligger nå på sykehus :(
Og jeg har kontaktet alle jeg tenker at jeg kan spørre direkte om hjelp. Og ingen har tid. Jeg vet det er kun 2 uker til jul. Men mens andre stresser over å handle julegaver og lage julemat så stresser jeg med å få vann i hus slik at jeg slipper å låne dusj hos alle andre i jula. Jeg skulle også veldig gjerne gått på do inne :P

I disse dager er det jo faktisk slik at facebook er den beste måten å spre noe på. Så for å ikke spørre noen direkte ( da det ofte fører til dårlig samvittighet hvis de må si nei, og de som ikke vil men ikke klarer å si nei sier ja, men så kommer de aldri.) så valgte jeg å legge ut en status på facebook. Da er det opp til hver enkelt å gå i seg selv om tenke etter om de har tid, lyst og "kunskap" til å hjelpe meg.
Ingen trenger og si nei, og om noen finner ut at JA, dette syns jeg at jeg kan bruke litt tid på, Så vil jeg være evig takknemlig!!!!

POENGET med dette innlegger er for å fortelle at selvom jeg nå har komentert på 2 statuser som jeg tidligere har lagt ut, og lagt ut en ny status. Så har jeg ikke tatt meg bryet med å sjekke hva alle andre driver med for tiden....
Og jeg tror det er sånn jeg må gjøre det. Nå må jeg nemlig følge med om noen tar kontakt for å hjelpe meg med badet, og jeg må vite om jeg skal på kino på Mandag...
Jeg trenger alikevel ikke sjekke facebook hver dag, eller hver time, for jeg får faktisk beskjed når noen har komentert på innleggene mine. ;)

Med andre ord: Facebookfri-prosjektet mitt er fortsatt i gang. Og jeg føler faktisk at jeg går glipp av ganske så mye!!!!!! :o

OG NEI, jeg har ikke strøket!!!!! HMPF!!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar