lørdag 13. april 2013

Nrh Grunnkurs

Da er det bare 1 dag igjen av grunnkurset i NRH.Og jeg må si at foreløpig har det vært en lærerik og innspirerende helg. Nå har jeg fått litt ny motivasjon til spor, så nå har jeg allerede planlagt å legge spor på mandag ;) Jeg skal legge det på morningen og gå det utpå dagen. Jeg gleder meg!!!!

I dag har jeg lært om kart og kompass, og jeg føler jeg har fått litt dreisen på det. Så neste plan nå er å kjøpe en turorienteringspakke og benytte meg av nærområdet. De sier at du lærer ikke orientering ved å sitte i klasserommet, og det tror jeg på. For at jeg skal få en følse av hva kartet egentlig viser, så må jeg ut å traske ;) Tror det blir mange fine, nye turer i løpet av sommeren. :)
    Jeg må inrømme at jeg var litt dårlig forberedt, så kompass ble kjøpt på kurset og kartet vi skulle ha måtte søstra mi ut å kjøpe til meg mens jeg satt på kurs på fredag. Takk Heidi, for at du stiller opp for meg!!!

Jeg gleder meg til i morgen, selvom jeg gruer meg til prøven. De sa at det er ytterst få (om det var noen i det hele tatt) som hadde strøket. Så jeg vil jo syns det er ufattelig flaut om jeg er den første.
Så nå skal jeg lese på notater fra det vi allerede hat godt gjennom slik at jeg får forberedt meg onkli...


Håper virkelig Molly holder løpet ut (med meg som fører :P), slik at vi blir en godkjent evipasje etterhvert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar