tirsdag 5. februar 2013

Nye innputt er alltid gøy

I går hadde jeg en super treningsøkt med Molly. Jeg fikk en "privattime" med flinkeste Elisabeth Vangsnes. Jeg har sliti så veldig med å få til en bra "fot" med Molly, eller egentlig bare å få henne til å skjønne hva det er. Jeg syns vi har gått 1 skritt frem i et år nå..
Så nå syns jeg det var nok!! Jeg tok saken i egene hender.. Eller, jeg puttet saken i Elisabeth sine hender :) Så nå har jeg fått mange hjemmelekser.
Det jeg digger med Elisabeth er at hun er ikke blir fornøyd av noe som er halvveis. Hun pusher meg og hunden til vi får det til perfekt. Og hun får oss til å lykkes!
Jeg digger måten hun tenker på og måten hun formidler sitt budskap.

Så med masse hjemmelekser står "boksen", klikkeren, belønningskålen og godbitene klare hjemme til mange økter med trening.
Vi hadde vår første økt i sta, og jeg må jo si at det er mye enklere når Elisabeth står å sier akkuratt hva jeg skal gjøre og når det er hun som har klikkeren.
Men vi gjør vårt beste og håper det er bra nok.

Så da er det bare å ønske oss lykke til, så håper jeg vi får dette til :D

3 kommentarer: