fredag 11. januar 2013

Helene gjør ting hun virkelig er dårlig på!!!

Jeg har som mål å gjøre opptil flere "ting jeg ikke kan" i løpet av 2013.
Og i dag er jeg GODT i gang med den tingen jeg tror jeg er absolutt dårligst på, nemlig å KJEDE MEG!!!!
Siden kl 15.00 har jeg insett at jeg kjeder meg, og her er hva jeg har gjort siden da:
Spilt 20 min xbox før det ble kjedelig
Sett på tv (den har stått på hele tiden)
Sjekka facebook MANGE ganger.
Spist
Drukket
Sjekka kjøleskapet (mange ganger)
gitt hundene mat
lufta hundene to ganger
gått til søpla


ja... med sinnet full av uro, hjernen utrolig rastløs og kroppen super lat så kjeder jeg med veldig. Og jeg er utrolig dårlig på det!!!!



Men trening gjør mester har jeg hørt. Så får trene litt mer tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar