torsdag 26. januar 2012

På søndagstur

Omsider kom vi oss endelig ut på en deilig tur hvor Tequilla kunne løpe løs. Jeg kan ikke få satt ord på hvor lei jeg er av å traske i Drammens gater. Så dette var utrolig deilig.
Hege, min søster, var på besøk, så hun måtte naturligvis være med. Også fikk vi med oss en av Vikersunds innbyggere slik at vi fant den beste plassen å gå tur.
Ikke så langt unna det nye huset vårt er det nemlig en øy. Det er visst egentlig et populært tursted, men pga en halvmeter snø, så var det ingen som var på tur der denne dagen.
Så vi prøytet oss vei før vi fant det perfektet stedet og slå leir. :D
Tequilla storkoste seg skikkelig, og jeg tror hun glemte at det var snø og kaldt. Jeg tror hun bare var lykkelig får å endelig få løpe litt løs igjen. Så i stedet får å gå bakerst i ferdigmåkt snø, så var hun faktisk forran hele turen. Og ikke nok med det. Hun løp både hit og dit på egenhånd får å sjekke ut området :D Lykkelig hund = Lykkelig eier :)


 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar