søndag 20. februar 2011

Hyttetur i Bø.

I helga har jeg vært i Bø. Vi hadde leid noen hytter og var der hele helga. Så på lørdag fikk jeg se kl 3 og elite lydighet og på søndag fikk jeg se kl 1 og kl 2 :) Fikk med meg litt agility også.
Jeg var heldig for jeg fant hele 4 forskjellige Maller der ;) Pratet med alle sammen og fikk tips om et par oppdrettere som jeg ikke visste om.. Og jeg fikk bekreftet/avkreftet ting jeg trodde om oppdrettere jeg allerede hadde funnet..

Må si at dette ser ut til å bli vanskeligere enn jeg hadde håpet. Det er jo så vanskelig å finne ut hvor man burde hente sin valp ifra.. :o
Men renger med at jeg vet det når jeg finner helt riktig. ;)

Sånn bortsett fra frustrasjonen rundt valg av oppdretter, så har jeg hatt en super helg!!
Takk til alle som bidro til en hyggelig hyttetur!

2 kommentarer:

  1. Var dere der og! Så dere ikke :)

    Har forresten meldt på Petra på LP-stevne 5. mars :S :O HJELP!

    Marit

    SvarSlett
  2. Så ikke deg heller..
    Så bra. Da kan vi støtte hverandre den 5. :D

    SvarSlett